Aquest passat cap de setmana, al canal d’aigües braves de Graus (Osca), va tenir lloc el Campionat d’Espanya de Descens d’Aigües Braves. La competició sprint es va disputar dissabte dia 20, mentre que la modalitat clàssica es va desenvolupar durant el diumenge dia 21 de juny. Els resultats del Sicoris Club van ser excel·lents els dos dies de competició, en que el club va obtenir nombroses medalles i es va proclamar campió d’Espanya.
Els resultats més destacats del Sicoris Club de la modalitat Sprint de dissabte van ser:
- C2 Dona Senior: Eva Gilart, Alba Roset (Or)
- C2 Home Senior: Alan Padilla i Iker Jiménez (Or), Eic Gilart i Sergi Villas (Bronze).
- K1 Dona Senior: Alba Oronich (Or), Laura Miralles (Plata), Eva Gilart (Bronze).
- C2 Home Cadet: Alex Solé, Alex Miró (Or),
- K1 Dona Junior: Mar Busqueta (Or)
- C1 Home Senior: Alan Padilla (Or), Iker Jiménez (Plata), Sergi Villas (Bronze)
- C1 Home Junior: Quim Oronich (Bronze).
- K1 Home Veterà: Germán Jiménez (Bronze).
- K1 Home Junior: Quim Oronich (Plata).
- K1 Home Cadet: Alex Solé (Or), Martí Arcaya (Plata).
- C2 Mitxte Senior: Iker Jiménez i Alba Oronich (Or).
Pel que fa als resultats de la prova Clàssica, que es desenvolupava en un circuit de 4’5 quilometres i que tenia arribada a Graus, els resultats més destacats del Sicoris Club van ser els següents:
- K1 Home Cadet: Alex Solé (Plata), Alex Miró (Bronze).
- C1 Home Senior: Iker Jiménez (Or), Sergi Villas (Plata), Alan Padilla (Bronze).
- K1 Home Senior: Jordi Teixidó (Plata)
- K1 Dona Senior: Alba Oronich (Or).
- K1 Dona Junior: Mar Busqueta (Plata).
- K1 Home Veterà: Oscar Segués (Plata).
- C2 Home Senior: Alan Padilla, Iker Jiménez (Or).
Amb aquests resultats, el Sicoris Club es proclama Campió d’Espanya de clubs i Campió de la Lliga Nacional Espanyola.
Des de la FCP, donem l’enhorabona al Sicoris Club per aquests grans resultats.