Molt bones actuacions dels palistes catalans al Campionat del Món de Descens d’Aigües Braves que ha tingut lloc a Ceske Budejovice (República Txeca) entre els dies 18 i 20 de setembre. Els palistes FCP, tots ells del Sicoris Club que han representat el combinat nacional són Alan Padilla, Xavier Miralles, Iker Jiménez i Alba Oronich.
Tot i les bones actuacions d’Alba Oronich com sobretot d’Alan Padilla i Iker Jiménez, qui han lluitat per les medalles, cal destacar per sobre de tot la brillant actuació de Xavi Miralles, ja que es va emportar dues medalles d’aquest Campionat del Món, una d’Or i l’altre de Plata. Va ser Campió del Món en K1 Sprint Màster, mentre que per altra banda ha aconseguit un excel·lent Subcampionat en C2 juntament amb el gallec Jesus Rodríguez.
Des de la Federació Catalana de Piragüisme volem donar l’enhorabona al seu club d’origen, el Sicoris Club, així com als/les quatre palistes representants per la seva convocatòria amb l’equip nacional i a la vegada per les bones actuacions durant aquest Campionat del Món.